×
Önemli Duyuru
Skip to content
Güncel Duyurular
Üniversite Seçmeli Derslerin (ÜSD) Sertifika Sınavları ...
Ortak Zorunlu Derslerin (AİT-TURYDL) Yarıyıl ...
2024-2025 Güz Dönemi Ortak Zorunlu Dersler Ara ...
TIP FAKÜLTESİ
444 0 478
tip@karabuk.edu.tr
EN
|
TR
Menu
Fakültemiz
Hakkımızda
Misyon - Vizyon
Kalite Politikamız
Logo
Hastane
Yönetim
Yönetim
Fakülte Kurulu
Yönetim Kurulu
Akademik Personel
İdari Personel
Koordinatörlükler
Mevzuat
Eğitim Öğretim Ve Sınav Yönergesi
Önlisans Ve Lisans Programları Yatay Geçiş Yönergesi
Tıp Eğitimi Koordinatörlüğü Yönergesi
Dönem Iv Ve V Öğrencilerinin Eğitim Ve Öğretim Çalışma Usul Ve Esasları
Mezunlar Birliği Yönergesi
Sınav Hazırlama, Uygulama Ve Değerlendirme Usul Ve Esasları
Akademik Danışmanlık Yönergesi
Seçmeli Dersler Uygulama Yönergesi
Lisansüstü Eğitim Ve Öğretim Yönetmeliği
Dönem Vl İntörnlük Yönergesi
Soruşturmalarda Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Öğrenci
Genel Akademik Takvim
Akademik Takvim
Klinik Mesleki Beceriler (Kmb) Ders Programları
1. Sınıf Ders Programı
2. Sınıf Ders Programı
3. Sınıf Ders Programı
4. Sınıf Ders Programı
5. Sınıf Ders Programı
Klinik Ve Mesleki Beceriler
Akts
Taban Ve Tavan Puanlarımız
Ders Değerlendirme Anketi
Pratik Değerlendirme Anketi
Klinik Ve Mesleki Beceri Değerlendirme Anketi
Dönem Vı Staj Karneleri
Ders İçerikleri
Kalite
Organizasyon Şeması
Görev Tanımları
Hizmet Envanteri
Hassas Görev Formu
İş Akış Süreçleri
Danışma Kurulu
Stratejik Plan
Risk Strateji Belgesi
Kalite Rehberi
Formlar
Öğrenci İşleri Formları
Malzeme Talep Formu
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Öğrenci Formları
Mezun Platformu
Bir Önerim Var
Fakülteye Bir Önerim Var
Rektörlük İletişim Merkezi
Erasmus+
Aday Öğrenci
Bologna
Program Bilgileri
Program İçeriği
Programın Hedefleri
Programın Tarihçesi
Kabul Şartları
Kazanılan Derece
Üst Kademeye Geçiş
Mezuniyet İşlemleri
İstihdam Olanakları
Ölçme Değerlendirme
Öğrenmelerin Tanınması
Program Yeterlilikleri
Ders Dağılımları
Ders İçerikleri
İletişim
Etik Kurul
Girişimsel Olmayan Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
Kazanılan derece
Hedefler