×
Önemli Duyuru
Skip to content
Güncel Duyurular
: Üniversite Seçmeli Derslerin (ÜSD) Sertifika Sınavları ...
Yapay Zeka Temelli Anatomi Eğitimi Hakkında
Sınav Notu İtirazı Hakkında
TIP FAKÜLTESİ
444 0 478
tip@karabuk.edu.tr
EN
|
TR
Menu
Fakültemiz
Hakkımızda
Misyon - Vizyon
Kalite Politikamız
Logo
Hastane
Yönetim
Yönetim
Fakülte Kurulu
Yönetim Kurulu
Akademik Personel
İdari Personel
Koordinatörlükler
Mevzuat
Eğitim Öğretim Ve Sınav Yönergesi
Önlisans Ve Lisans Programları Yatay Geçiş Yönergesi
Tıp Eğitimi Koordinatörlüğü Yönergesi
Dönem Iv Ve V Öğrencilerinin Eğitim Ve Öğretim Çalışma Usul Ve Esasları
Mezunlar Birliği Yönergesi
Sınav Hazırlama, Uygulama Ve Değerlendirme Usul Ve Esasları
Akademik Danışmanlık Yönergesi
Seçmeli Dersler Uygulama Yönergesi
Lisansüstü Eğitim Ve Öğretim Yönetmeliği
Dönem Vl İntörnlük Yönergesi
Olağanüstü Hallerde Eğitim Sürdürülmesi Usul Ve Esasları
Soruşturmalarda Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Öğrenci
Genel Akademik Takvim
Akademik Takvim
Klinik Mesleki Beceriler (Kmb) Ders Programları
1. Sınıf Ders Programı
2. Sınıf Ders Programı
3. Sınıf Ders Programı
4. Sınıf Ders Programı
5. Sınıf Ders Programı
Klinik Ve Mesleki Beceriler
Akts
Taban Ve Tavan Puanlarımız
Ders Değerlendirme Anketi
Pratik Değerlendirme Anketi
Klinik Ve Mesleki Beceri Değerlendirme Anketi
Dönem Vı Staj Karneleri
Ders İçerikleri
Kalite
Organizasyon Şeması
İdari İş Takvimleri
Görev Tanımları
Hizmet Envanteri
Hassas Görev Formu
İş Akış Süreçleri
Danışma Kurulu
Birim Faaliyet Raporu
Acil Durum Eylem Planı
Kriz Terimleri Sözlüğü
Laboratuvar Güvenliği El Kitabı
Stratejik Plan
Risk Strateji Belgesi
Kalite Rehberi
Formlar
Öğrenci İşleri Formları
Malzeme Talep Formu
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Öğrenci Formları
Kurul Sınavı Soru Hesaplama
Mezun Platformu
Bir Önerim Var
Fakülteye Bir Önerim Var
Rektörlük İletişim Merkezi
Erasmus+
Aday Öğrenci
Bologna
Program Bilgileri
Program İçeriği
Programın Hedefleri
Programın Tarihçesi
Kabul Şartları
Kazanılan Derece
Üst Kademeye Geçiş
Mezuniyet İşlemleri
İstihdam Olanakları
Ölçme Değerlendirme
Öğrenmelerin Tanınması
Program Yeterlilikleri
Ders Dağılımları
Ders İçerikleri
İletişim
Etik Kurul
Girişimsel Olmayan Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
Cerrahi Tıp Bilimleri
Öğretim Üyeleri
Doç. Dr. Müge ARIKAN
(Anabilim Dalı Başkanı) (4. Sınıf Koordinatörü)
Dr. Öğr. Üyesi Alpay ATEŞ
Dr. Öğr. Üyesi Duygu TAŞKIN
Dr. Öğr. Üyesi Kenan KART
Dr. Öğr. Üyesi İbrahim GEZGEL
Arş. Gör. Abdullah YEŞİLKAYA
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Öğretim Üyeleri
Dr. Öğr. Üyesi Abdullah Emre TAÇYILDIZ
(Anabilim Dalı Başkanı)
Dr. Öğr. Üyesi Gizem Meral ATİŞ
Dr. Öğr. Üyesi Aydın Sinan APAYDIN
Dr. Öğr. Üyesi Cevat AKINCI
Çocuk Cerrahisi
Öğretim Üyeleri
Dr. Öğr. Üyesi Gözde ŞAKUL
(Anabilim Dalı Başkanı)
Genel Cerrahi
Öğretim Üyeleri
Prof. Dr. Ömer Faik ERSOY
(Anabilim Dalı Başkanı)
Doç. Dr. Erkan KARACAN
Dr. Öğr. Üyesi Halim KALE
(Cerrahi Tıp Bilimleri Bölümü Başkan Yardımcısı)
Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin GÜVEN
Göğüs Cerrahi
Öğretim Üyeleri
Göz Hastalıkları
Öğretim Üyeleri
Doç. Dr. Mehmet COŞKUN
(Anabilim Dalı Başkanı)
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet EKİZOĞLU
Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi
Öğretim Üyeler
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Öğretim Üyeleri
Doç. Dr. Mehmet BÜLBÜL
(Anabilim Dalı Başkanı)
Kalp ve Damar Cerrahisi
Öğretim Üyeleri
Doç. Dr. Erdem ÇETİN
(Anabilim Dalı Başkanı)
Dr. Öğr. Üyesi Celal Selçuk ÜNAL
Kulak Burun Boğaz Hastalıkları
Öğretim Üyeleri
Doç.Dr. Süha ERTUĞRUL
Doç. Dr. Nihat YILMAZ
Arş. Gör. Muhammed Harun BAYRAK
Ortopedi ve Travmatoloji
Öğretim Üyeleri
Doç. Dr. Uygar DAŞAR
(Anabilim Dalı Başkanı)
Doç. Dr. Yılmaz ERGİŞİ
Arş. Gör. Mahsun KARABACAK
Arş. Gör. Osman ÇÖMEZ
Arş. Gör. Adil Ali ÖZİHTİYAR
Arş. Gör. Mükerrem AYAN
Arş. Gör. Mehmet ŞAHİN
Ü
roloji
Öğretim Üyeleri
Prof. Dr. Hakkı Uğur ÖZOK
(Anabilim Dalı Başkanı)
(Başkoordinatör) (Cerrahi Tıp Bilimleri Bölüm Başkanı) (Etik Kurul Başkanı)
Prof. Dr. Mehmet Melih SUNAY
Doç. Dr. Özer BARAN
(Cerrahi Tıp Bilimleri Bölüm Başkan Yardımcısı)
Dr. Öğr. Üyesi Salih BÜRLÜKKARA
Tıbbi Patoloji
Öğretim Üyeleri
Dr. Öğr. Üyesi Harun EROL
(Anabilim Dalı Başkanı)
Dr. Öğr. Üyesi Zübeyde İlke NARLI
Hedefler