Fakültemizde Tıp ve Diş Hekimliği Ortak Proje Toplantısı Gerçekleştirildi
   Fakültemizin eğitim-öğretim ve araştırma altyapısını uluslararası standartlara taşımak amacıyla hayata geçirilen "Tıp-Diş Hekimliği Branş ve Multidisipliner Araştırma Laboratuvarı Altyapısı Geliştirme Projesi" kapsamında, geleceğe yönelik stratejik adımların kararlaştırıldığı önemli bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
   Tıp Fakültesi Toplantı Salonu’nda, Prof. Dr. Tahir KAHRAMAN başkanlığında; Doç. Dr. Meryem YEŞİL ÇOLAK, Doç. Dr. Olcay ÖZDEMİR, Doç. Dr. M. Kamil TURAN, Dr. Öğr. Üyesi Yusuf SEÇGİN, Fakülte Sekreteri Hakan CEBECİ ve Memur Hatice AFACAN’ın katılımıyla düzenlenen toplantıda, laboratuvarlarımızın modernizasyon süreçleri ve fiziki imkanlarının artırılması kapsamlı bir şekilde ele alındı. Öğrencilerimize ve öğretim üyelerimize çok daha verimli ve çağdaş bir çalışma ortamı sunabilmek adına, yenilenmesi ve takviye edilmesi gereken teknik teçhizatlar belirlenirken; mevcut altyapının başarı grafiği, performans göstergeleri ve bina-malzeme durumları detaylı bir analizle değerlendirildi.
   Fakültemizin akademik potansiyelini geliştirmeyi hedefleyen bu projenin yönetim düzeni ve çalışma takvimi netleştirilerek, gelecek dönem planlamaları karara bağlandı.